Archivado en Comunicats, Salari

Comunicat

FEBRER : PLUJA d聮ENDARRERIMENTS

A l聮abonament anunciat de la difer猫ncia de l聮IPC real i el previst de l聮any 2005 i dels dos primers mesos del 2006 (1,7%), amb l聮augment afegit de l聮IPC previst per enguany (2%), s聮hi hauran de sumar els endarreriments dels complements personals des del gener del 2004 fins avui, atenent una sol聲licitud de CCOO en carta del 15 de gener d聮enguany. l聮IPC del 2004 va ser del 3,2% i el d聮enguany, com ja hem dit, el 3,7%; per tant, els endarreriments dels complements personals de 24 mesos seran del 6聮9%.

Cal recordar que els complements personals s贸n, per als caps, l聮equivalent de unes 5 pagues de Conveni, igual que per als m茅s antics de l聮any 1984; per a la resta de la plantilla 茅s l聮equivalent de mitja paga anyal que ja s聮ha regularitzat.

A m茅s, ens ha dit un ocellet que tamb茅 percebrem, segurament aquest febrer, el sobrant de la Seguretat Social, corresponent al absentisme que va tenir la plantilla de l聮entitat l聮any 2005; com deveu recordar l聮any passat no va sobrar ni un duro. Enguany sembla ser que seran uns 45 聙 per treballador o treballadora.

26 de gener del 2006 聳 com. 6(1)/06

(Veure en PDF)