Archivado en Comunicats, Salari

Comunicat

INCREMENTS SALARIALS 2006

Com ja vam explicar en el comunicat del dilluns 聳que haureu rebut per fax, atesa la impossibilitat de penjar-lo al tauler d聮anuncis- l聮Institut Nacional d聮Estad铆stica ha fet p煤blic l聮IPC de l聮any 2005 que fou el 3,70%.

El Conveni Col路lectiu de les Caixes d聮Estalvi estipula que se聮ns apliqui l聮augment que el Govern estatal preveu per a l聮any en curs, salvant la possible difer猫ncia 聳que es produeix un any s铆 i l聮altre tamb茅- en una cl脿usula de revisi贸. Com que l聮IPC previst per a l聮any passat va ser del 2%, aquest 茅s l聮increment que la Caixa ens ha vingut abonant durant tot l聮any, i ara cal que se聮ns aboni la difer猫ncia de l聮1,70% entre l聮increment previst i el real, amb efectes retroactius des del gener del 2005.

A m茅s, el Govern ha previst per a enguany un IPC id猫ntic al de l聮any passat: el 2%. Per tant aquest percentatge tamb茅 se聮ns haur脿 d聮incrementar a les nostres n貌mines, des del gener d聮enguany.

Encara queda pendent una altra regularitzaci贸: la dels complements personals, que no se聮ns regularitzen des de l聮octubre del 2004, per tant hauran d聮incrementar-se amb els augments de l聮any passat i enguany.

Totes aquestes regularitzacions les hem demanades en una carta enviada ahir al cap de RRLL.

17 de gener del 2006 聳 com. 5/06