Archivado en Comunicats, Salari

Comunicat de l'Agrupaci贸 d'Estalvi de Catalunya

TINDREM REVISI脫 SALARIAL

Un any m茅s, la previsi贸 d'inflaci贸 que efectuen els governs de torn ha quedat superada per la realitat. A l'espera que l'Institut Nacional d'Estad铆stica confirmi 聳 a mitjans de gener 聳 aquesta dada com a definitiva, ja s'ha avan莽at que la inflaci贸 acumulada a 31 de desembre de 2005 ha estat del 3,8%.

Per pal路liar aquestes desviacions al al莽a de l聮IPC, vam aconseguir acordar en el nostre Conveni Col路lectiu 聳en el qual CCOO 茅s el sindicat majoritari a la mesa negociadora- la inclusi贸 d聮una cl脿usula de revisi贸 salarial, que suposa que les caixes hauran d'abonar-nos els endarreriments corresponents a tot l'any 2005 per la difer猫ncia entre l聮increment del 2% que hem estat percebent i l'esmentat 3,8%.

Una vegada s'hagi procedit a aquesta regularitzaci贸, han d'aplicar l聮increment acordat per al 2006, que 茅s la previsi贸 d聮inflaci贸 fixada en els Pressupostos Generales de l聮Estat per a enguany i que s'ha xifrat en el 2%. Una xifra gens cre茂ble per la qual cosa, segurament, ens ser脿 molt 煤til tamb茅 aquest any l'esmentada cl脿usula de revisi贸 del Conveni.

En l'aspecte salarial, a m茅s, es va incorporar una altra millora en aquest Conveni: l聮anomenat 聯Plus Conveni聰, que es percep per una sola vegada a l'any, durant el primer trimestre, per un import lineal per a cada treballador i treballadora de 240 euros聽 per a aquest any 2006.

Aquest plus, de car脿cter permanent i del mateix import per a tots els nivells, es revaloritzar脿 autom脿ticament en el mateix percentatge que s'estableixi per al salari base en els successius Convenis a partir de l'any 2007.

Amb CCOO tu hi guanyes

10 de gener 2006 聳 com. 3/06