Archivado en Comunicats

Reunió de la Comisió Permanent de Coordinació

Manual 2018, dietes, Autoserveis, Canal1, etc..

En la passada reunió del dia 30 de novembre es van tractar entre uns altres, els següents temes: Calendaris Vias, Canal 1, dietes, premi de cobros i taula salari base canal 2. I el 14 de desembre a més de ratificar-se l'acta del 30 també es va tractar el tema cotxes.

Este artículo se publicó originalmente en wurth (CCOO en Wurth) ,

pdf print pmail

Continuem avançant en el col·lectiu de VIAS, i seguim sent els que més i millor defensem els teus drets com vam fer en el seu moment des de CCOO, portant a la taula de negociació les necessitats que ens heu traslladat per a una major garantia a l'hora de gaudir dels excessos de jornada. S'han pactat el gaudi repartit durant l'any en diferents dies de vigília de festius, alguns divendres d'agost i alguns dies que coincideixen amb les vacances de la Xarxa de Vendes. A més d'una borsa de 6 hores.

El Canal 1, un altre col·lectiu que CCOO es posa a treballar per als seus interessos en particular, s'ha sol·licitat un aclariment respecte a carteres i jornades, s'ha sol·licitat una taula salarial a similitud de l'existent al canal 2, que incentivi al venedor/ venedora del Canal 1. També un nou premi que incentivi la gestió pels cobraments. Tal com s'ha sol·licitat per al Canal 3 demanem que per al Canal 1 s'elimini el sostre de premi per compliment que és respectivament del 150% al Canal 3 i del 130% al Canal 1.

Per als Venedors Tàndem a l'apartat de cotxes es sol·licita que s'equipessin a similitud del Canal 2, doncs a dia d'avui l'exigència és igual al Canal 3 i entenem que és una taula desproporcionada.

L'Empresa va  informar que el premi de cobraments passés a cobrar-se al 2018 a partir del compliment del 90%,. En tractar-se d'un premi que és facultat de l'Empresa des de CCOO dissentim enèrgicament d'aquesta mesura. No obstant això, la RLT es limita a recollir la manifestació.

Pujada de la Dieta pel 2018, passarà de 8? a 8,50? gràcies a l'acord al que CCOO va arribar el passat any. Des de CCOO treballem per tractar d'aconseguir una revisió que permeti una vegada tancat el 2018 i en funció de tancament, que la quantia ascendeixi als 9?.

L'Empresa en la passada reunió del 14 de novembre ens comunica la necessitat de revisar a l'alça en un 10% els trams de facturació de la Taula de Salari Base, a l'efecte d'assignar el salari Base. En resum: ?vendre un 10% més per cobrar el mateix?. Des de CCOO som rotunds i contundents, en la situació actual la taula no es negocia, CCOO no escoltarà ni valorarà cap altre escenari possible. No entenem i censurem que des d'UGT s'hagi sol·licitat informació per valorar aquesta possibilitat.

Cotxes: l'Empresa a petició de CCOO informa dels canvis respecte l'apartat de cotxes, el més destacable és que els rentings passen de 3 a 2 anys. No entenem que si al gener que ja se sap quin cotxe serà  es comencin a lliurar al novembre i hem sol·licitat un compromís de reducció de terminis.

I per últim, hem sol·licitat la publicació de les taules de creixements com s'havia fet en anys anteriors i guanyar així en transparència. Per una altra banda una de les reivindicacions històriques que tornem a reiterar és la discriminació que la Xarxa de Vendes pateix a l'hora d'adquirir un producte respecte la resta de la plantilla.

banner afiliación

Infórmate