Archivado en Inspecció de Treball

INSPECCIÓ DE TREBALL
Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Setembre 2017)
DENÚNCIES INTERPOSADES
- EGARSAT (Mútues): L'empresa no reconeix la secció sindical i diversos incumpliments de l'empresa.
RESOLUCIONS
- SOPRA (TIC): S'obliga a l'empresa a entregar documentació a la RLT.
- T-SYSTEMS (TIC): No es constaten irregularitats en matèria de riscos psicosocials.
- EXTEL (Contact Center): Ratifiquen sanció a l'empresa i l'empresa recorreix.
- EXTEL (Contact Center): Es confirma sanció a l'empresa.
- DXC PROCESOS (Contact Center): Consulta estat inspecció i impuls a la mateixa.
- SERVITELCO (Contact Center): Escrit de reclamació a l'empresa.
- MERIDIEN (Contact Center): Escrit de reclamació a l'empresa.
- DATEM (Contact Center): Consulta estat inspecció i impuls a la mateixa.
- EGARSAT (Mútues): Cita amb la RLT.
- GECSA (Oficines i despatxos): Inspecció de treball.
- EXTEL (Contact Center): Assistència a citació en Departament de Treball de la Generalitat.
- EXTEL (Contact Center): Al·legacions al recurs presentat per l'empresa.
- MERIDIEN (Contact Center): Cita amb la RLT.
- MERIDIEN (Contact Center): Escrit de reclamació a l'empresa.
Artículos más leídos hoy
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Se publica en el BOE el XVIII Convenio de Consultoría y comienza, con ello, a ser de aplicación
El BOCM publica el nuevo Convenio Colectivo de Oficinas y Despachos
Altamira lanza una plataforma online para vender 120.000 inmuebles
Tomadura de pelo
Ley 31/1995, de 8 de noviembre, de Prevención de Riesgos Laborales