Archivado en Inspecció de Treball

INSPECCIÓ DE TREBALL
Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Setembre 2017)
DENÚNCIES INTERPOSADES
- EGARSAT (Mútues): L'empresa no reconeix la secció sindical i diversos incumpliments de l'empresa.
RESOLUCIONS
- SOPRA (TIC): S'obliga a l'empresa a entregar documentació a la RLT.
- T-SYSTEMS (TIC): No es constaten irregularitats en matèria de riscos psicosocials.
- EXTEL (Contact Center): Ratifiquen sanció a l'empresa i l'empresa recorreix.
- EXTEL (Contact Center): Es confirma sanció a l'empresa.
- DXC PROCESOS (Contact Center): Consulta estat inspecció i impuls a la mateixa.
- SERVITELCO (Contact Center): Escrit de reclamació a l'empresa.
- MERIDIEN (Contact Center): Escrit de reclamació a l'empresa.
- DATEM (Contact Center): Consulta estat inspecció i impuls a la mateixa.
- EGARSAT (Mútues): Cita amb la RLT.
- GECSA (Oficines i despatxos): Inspecció de treball.
- EXTEL (Contact Center): Assistència a citació en Departament de Treball de la Generalitat.
- EXTEL (Contact Center): Al·legacions al recurs presentat per l'empresa.
- MERIDIEN (Contact Center): Cita amb la RLT.
- MERIDIEN (Contact Center): Escrit de reclamació a l'empresa.
Artículos más leídos hoy
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Zapatero congela las pensiones, baja el sueldo a los funcionarios y no descarta subir impuestos
BOLETÍN INFORMATIVO
Firma del nuevo convenio de Oficinas y Despachos de la Comunidad de Madrid
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Convenio Colectivo de Hostelería de las Illes Balears