Archivado en Inspecció de Treball

INSPECCIÓ DE TREBALL
Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Juny 2017)
DENÚNCIES INTERPOSADES
- COMSA (Oficines i despatxos): L'empresa no facilita la documentació salarial de tota la plantilla per al control de l'article 41 E.T.
- GECSA (Oficines i despatxos): L'empresa no facilita les comptes consolidades del Grup.
RESOLUCIONS
- HP OUTSOURCING (TIC): Deneguen el recurs a l'empresa i es ratifiquen a la sanció després de la nostra oposició.
- RICOH ESPAÑA SLU (TIC): Assistència a la denúncia (jornada laboral, hores extres i fitxatges).
- RICOH ESPAÑA SLU (TIC): Assistència a la denúncia (modificació substancial de les condicions de treball).
- SERVITELCO (Contact Center): Resolució AEPD (Agència Espanyola de Protecció de Dades): Utilitzar la clau d'una altra persona per treballar no és sancionable.
- TELEPERFORMANCE (Contact Center): Reunió amb RR.HH. per no comptabilitzar com hores d'empresa l'assistència al TLC (Tribunal Laboral de Catalunya).
- RICOH ESPAÑA SLU (TIC): Assistència a la denúncia.
- GECSA (Oficines i despatxos): TLC (Tribunal Laboral de Catalunya).
- INDRA BPO (TIC): Assitència en el departament de sancions d'Inspecció de Treball.
Artículos más leídos hoy
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
No a la política de absorciones
La CE respalda las alegaciones de CCOO Servicios contra las prolongaciones de jornada
Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005
Ampliación permiso de paternidad