Archivado en Comunicats, beneficis socials

CCOO reclama a la Direcci贸 una millora de les condicions com a clients


A la nostra Caixa, una de les queixes m茅s persistents de tots els empleats/es, 茅s el tracte que tenim com a clients...


pdf
print
pmail
...

Tots, lamentem tenir fora de la nostra Entitat millors ofertes financeres que les que ens ofereix la nostra Direcci贸. Aix貌 comporta que, moltes vegades, ens passem a la compet猫ncia, tot millorant els seus resultats. S铆, els beneficis de la compet猫ncia, els seus ratis, els seus volums, a costa d聮empobrir els de la nostra empresa.

S贸n, doncs, m茅s que lamentables aquests fets i nom茅s demostren la manca de mires de la Direcci贸 i, tamb茅, poca, molt poca professionalitat, doncs prefereixen perdre o deixar de guanyar, que per al fet 茅s el mateix, que donar un millor tracte als seus empleats/es.

Senyors de la Direcci贸 de Caixa Laietana, en el mon financer sembla ser que quelcom est脿 canviant en aquesta vor脿gine de cobrar comissions per tot i ha tothom. Alguns estan aprenen a segmentar el mercat volen afavorir, tot millorant-les, les condicions dels seus millors clients. A casa nostra, seria bo que aix貌 comenc茅s pels empleats/es que, de sempre, hem estat, en aquest aspecte, tractats sense cap consideraci贸.

Us adjuntem escrit plantejant a la Direcci贸 que aix貌 茅s una q眉esti贸 sense resoldre i que ja 茅s hora que la Direcci贸 rectifiqui i millori les condicions que com a clients de la Caixa ens mereixem.

 

Matar贸, 7 de mar莽 del 2006

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Matar贸, 7 de mar莽 del 2006

 

Sr. Vicen莽 Urrutia.

Cap de Recursos Caixa Laietana.

Senyor,

 

            en moltes ocasions ens hem adre莽at a vost猫 per tal d'arribar a un acord amb l聮Entitat, per a millorar les condicions que, com a clients, tenim el conjunt d聮empleats/es a casa nostra.

 

            Sempre li hem comentat que el mercat, en molts casos, est脿 oferint molt millors condicions que les que la Caixa ens ofereix. Aix貌 comporta, donada la negativa persistent de la Direcci贸 a millorar les condicions, que cada dia m茅s empleats/es utilitzin els serveis financers d聮altres Entitats.

 

            Aquesta contradict貌ria situaci贸, a part de la negativa propaganda que representa, comporta, en primer lloc, que la compet猫ncia engreixi els seus resultats i els nostres quedin minvats. I, en segon lloc, un negatiu efecte moral per a tothom, a l'haver d聮anar a la compet猫ncia per tal de millorar les condicions particulars.

Actualment, moltes Entitats, s'estan replantejant la q眉esti贸 de millorar les condicions als seus millors clients. 脡s hora que la Direcci贸 entengui que els millors clients i els que mes bona propaganda els hi podem fer som els propis empleats/es.

 

Per tant, sol路licitem a l聮Entitat, que millori les condicions que, com a clients, tenim tots els empleats/es.

 

Atentament,

 

 

 

 

SECCIO SINDICAL DE CCOO  DE CAIXA LAIETANA