Archivado en Comunicats, beneficis socials

CCOO millora les aportacions als plans de pensions

Fruit de les reivindicacions de CC.OO, la Caixa fa una modificaci贸 del Reglament del Pla de Pensions, que es va concretar en la darrera Comissi贸 de Control de data 29 de Mar莽 del 2005 i que beneficia a una part important de la plantilla.

Fruit de les reivindicacions de CC.OO. (recordeu la nostra nota de Febrer de 2005 en qu猫 denunci脿vem la manca d聮aportacions al Pla de Pensions a tot el personal no fix a casa nostra), es va acordar amb la Direcci贸 de la Caixa, una modificaci贸 del Reglament del Pla de Pensions, que es va concretar en la darrera Comissi贸 de Control de data 29 de Mar莽 del 2005

La modificaci贸 contempla que tots els empleats/empleades seran part铆cips del Pla de Pensions en complir 9 mesos d聮antiguitat i que, en el cas d聮haver treballat en anys anteriors, per al c脿lcul de la primera aportaci贸, s聮acumular脿 el salari real i les bases de cotitzaci贸 corresponents a aquests anys.

Ara, en aquest final de Desembre del 2005, ja s贸n molts companys i companyes els qui han rebut la primera aportaci贸 al seu Pla de Pensions i que, per tant, ha de incloure els per铆odes treballats en altres anys (2004 聳 2003  ... etc.).

Aix貌 representa una millora substancial amb la resta de companys/es, m茅s antics, que mai han tingut aportacions al seu pla de Pensions mentre han estat en contracte temporal.

En q眉esti贸 de falta d聮aportacions als Plans de Pensions, val la pena recordar que la Caixa no aportava per al per铆ode de baixa de maternitat/paternitat, fet feli莽ment solucionat tamb茅 per CC.OO. i, a m茅s, amb car脿cter retroactiu. Per tant, cap empleada o empleat amb baixa de paternitat/maternitat ha patit minvament en la seva aportaci贸 al Pla de Pensions.

Donada la complexitat de la q眉esti贸 i la diversitat de la casu铆stica particular, us convidem a adre莽ar-vos als membres de CC.OO. per tal d聮informar-vos i de poder fer les comprovacions sobre la correcta aplicaci贸 del Reglament del Pla de Pensions.

No dubteu a posar-vos en contacte amb els vostres companys/es de CC.OO.

Matar贸, 30 de gener del 2006