Archivado en Comunicats, Salut Laboral

Tecnolog铆a i benestar (IV)

Continuem amb el nostre monogr脿fic sobre Pantalles de Visualitzaci贸 de dades (PVD)

Continuant amb el tema de les Pantalles de Visualitzaci贸 de Dades (PVD) i la implantaci贸 de programes que necessiten que les pantalles treballin a una resoluci贸 de 1024 x 768 p铆xels com a m铆nim i amb una freq眉猫ncia d'imatge de 70 Hz, tamb茅 com a m铆nim, hem de dir-vos que:

La Secci贸 Sindical de CC.OO. de Caixa Laietana v脿rem rebre una carta procedent de la Inspecci贸 de Treball i Seguretat Social de Barcelona (ITSS) en la que entre d'altres coses es diu:

Se requiere de la empresa que convoque una reuni贸n del Comit茅 de Seguridad y Salud Laboral al

objeto de ...

1.- Determinar un plazo breve para la sustituci贸n total de las pantallas de visualizaci贸n de datos de 15 ". Se ha concedido a la empresa como plazo m谩ximo para dicha reuni贸n hasta el 31/10/05.

La reuni贸 del Comit猫 de Seguretat i Salut (CSS) es va realitzar abans de que ens arrib茅s la resoluci贸 de la ITSS. Es va informar als Delegats de Prevenci贸 que les pantalles de tub de 15 polsades a substituir eren unes 120 i que es canviarien per pantalles planes de 17 polsades.

Aquestes pantalles estan repartides per les diferents oficines i per les dues seus centrals. La proposta de la representaci贸 de la empresa al CSS va ser que es sol路licitaria a la Direcci贸 la provisi贸 de fons per a poder realitzar la compra.

Els Delegats de Prevenci贸 de CC.OO. demanem a la resta de companys, de totes les oficines, de les 4 prov铆ncies, que ens informeu de les oficines a on encara queden pantalles d'aquestes caracter铆stiques, per a que puguem fer el seguiment, per a saber que s'ha complert amb la citada resoluci贸 de la ITSS.

Com que la representaci贸 de la empresa en el CSS no va admetre el comprom铆s proposat pels Delegats de Prevenci贸 de substituir d'ofici les pantalles que no treballessin al m铆nim d'hertzs necessaris, nom茅s podem que repetir la seva recomanaci贸:

Qui tingui problemes amb les PVD, perqu猫 la imatge no es veu n铆tida, perqu猫 la pantalla no mant茅 les l铆nies rectes, perqu猫 en els l铆mits de la pantalla es veu la imatge fent aig眉es (com si la vei茅ssim reflectida a les aig眉es d'un estany a on les aig眉es fan ones):

Heu d'enviar una nota al Departament d'Immobles, a l'atenci贸 del Sr. Latorre, sol路licitant la reparaci贸 de la PVD.

Us demanem, tamb茅, que envieu c貌pia a qualsevol dels delegats sindicals de CC.OO. per a poder fer el seguiment de les reparacions sol路licitades.

ATENCI脫: En moltes ocasions resulta que la pantalla rebuda funciona pitjor que la pantalla

substitu茂da, per tant, si no es veu b茅 la imatge, s'ha de tornar a reclamar la reparaci贸 de la pantalla, i per escrit.

Matar贸, 11 de novembre del 2005