Archivado en

NEGOCIACIÓ AUTOSERVEIS
VIAS
A la reunió de l'1 de desembre on participà el Director d'Autoserveis es van tractar fins a 8 punts referents als Autoserveis, tots ells es poden consultar a l'Acta penjada en el sharepoint. Volem destacar els tres més significatius
A la reunió de l'1 de desembre on participà el Director d'Autoserveis es van tractar fins a 8 punts referents als Autoserveis, tots ells es poden consultar a l'Acta penjada en el sharepoint. Volem destacar els tres més significatius:
Augment de Personal, l'Empresa ens ha manifestat que pel 2017 hi ha una previsió de creixement de més/menys un 10%. El creixement estarà diversificat en totes les figures, Vias, Supervisors, etc.
Font 19.1; en aquest sentit i en concret en els dies de jornades professionals s'estudiarà alguna acció que beneficiï als Autoserveis.
El tercer punt que volem destacar és que hi ha converses del Director d'Autoserveis amb Gerència per augmentar el sou dels Autoserveis encara que no hi ha a dia d'avui res tancat i tot pendent de concretar.
Disposes de l'acta en el sharepoint.
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Zapatero congela las pensiones, baja el sueldo a los funcionarios y no descarta subir impuestos
BOLETÍN INFORMATIVO
Firma del nuevo convenio de Oficinas y Despachos de la Comunidad de Madrid
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Convenio Colectivo de Hostelería de las Illes Balears