Archivado en Comunicats, Salut Laboral

Tecnologia i benestar (III)

Malgrat les denúncies sobre la inadequació de moltes de les pantalles, amb les quals estem treballant la Caixa continua sense canviar-les.


pdf print pmail

Malgrat les denúncies sobre la inadequació de moltes de les pantalles, amb les quals estem treballant, a la nova resolució que s'estava implantant a la Caixa...

 

Malgrat que a l'última reunió del Comitè de Salut i Seguretat semblava que hi havia el compromís de treballar per a accelerar el canvi de les pantalles de 15 polzades de tub i de les que tinguessin problemes... 

 

Malgrat que la lògica recomanaria no fer modificacions sense abans plantejar-se les necessitats i les conseqüències de les accions ...

 

Qui podia decidir des d'Informàtica que no es complien  les condicions necessàries per a la migració, va donar l'ordre de continuar, sense importar l'estat de les pantalles.

 

Qui des d'Immobilitzat havia de preveure que les pantalles tenen una vida limitada i que amb el volum de monitors que hi ha a l'Entitat és necessari tenir els recursos per a poder substituir les que no compleixen els requisits necessaris, està argumentant que no n'hi ha de disponibles.

 

Qui des de la Direcció tindria l'obligació de dirigir el bon funcionament de la Caixa, de coordinar el treball dels diferents departaments  perquè no hi hagi disfuncions, no sabem que hagi dit res.

 

Qui tenint responsabilitats en matèria de Salut en el Treball per part de la Caixa, hauria de vetllar pel benestar dels treballadors, no ha fet res per aturar el procés en marxa.

                                                                                   

Conclusió: hi ha molts companys que estan treballant en unes condiciones pitjors que fa unes setmanes. Havent de  queixar-se i de discutir si el terminal es veu prou bé.

 

I tot plegat, amb la pregunta de si era imprescindible canviar, ara, la resolució a 1024 x 780. S'hauria acabat el mon ?. Hauria hagut de tancar la Caixa, si no s'hagués canviat la resolució ? No podia esperar-se a tenir el material en condicions ?

 

I encara més preocupant, es farà la inversió necessària per adequar les pantalles en un temps raonable ?

 

Haurem de començar a plantejar-nos si les decisions es prenen en funció d'interessos particulars i no pas pensant en el bé de tota la Institució, treballadors inclosos. Ens agradaria creure que algú tindrà prou seny per buscar una solució a tot aquest enrenou.

 

Si no hi ha cap gest per part de la Caixa, presentarem denuncia a la Inspecció de Treball.

 

Mataró, 24 d'agost del 2005

Infórmate

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Dónde estamos


OFICINAS CENTRALES
Ramírez de Arellano, 19
28043 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es