Arxivat a Comunicats

NEGOCIACIÓ DIETES

PARALITZADA LA NEGOCIACIÓ DE LES DIETES

El passat 8 de juny del 2016 l?Empresa va accedir a la creació d?una Comissió Delegada per a la recuperació de la Dieta, en aquesta reunió van estar representades totes les parts, CCOO, UGT i l?Empresa i es van comentar possibles fòrmules concretes de recuperació de la Dieta.

Este artículo se publicó originalmente en wurth (CCOO en Wurth) ,

El passat 8 de juny del 2016 l?Empresa va accedir a la creació d?una Comissió Delegada per a la recuperació de la Dieta, en aquesta reunió van estar representades totes les parts, CCOO, UGT i l?Empresa i es van comentar possibles fòrmules concretes de recuperació de la Dieta.

En l?Acta del 8 de juny, quedava reflectida la data de la primera reunió sobre l?augment de dietes: el 6 de setembre. Arribat el dia de dita reunió CCOO es troba sola: una de les parts no assisteix al·legant falta de formes en la convocatòria, i l?Empresa es presenta per manifestar que no s?asseurà a negociar per que vol tenir la seguretat de que no es donarà continuïtat a la via del conflicte fins que totes les parts donem per finalitzada la negociació. CCOO no entenem que després de l?acceptació de l?Empresa a la negociació, UGT havent signat l?Acta que recull dit principi de negociació del 8 de juny, paral·lelament interposi una mediació al TLC (TRIBUNAL LABORAL DE CATALUNYA) sense saber quin seria el resultat de la negociació amb l?Empresa.

Desconeixem el motiu i la falta de responsabilitat que tenen per boicotejar la negociació i minvar la força de l?Òrgan de la Comissió Permanent de Coordinació.

El resultat d?aquests fets deriva en un escrit de l?Empresa, on manifesta que paralitza la negociació del tema Dietes fins que UGT no dongui per finalitzades  les possibles accions legals que consideri en un futur.

Arribat aquest punt CCOO reitera la voluntat de continuar negociant independentment de que UGT continuï per la via del conflicte, amb previsió de que les accions que puguin presentar no fructificaran i que es desestimaran per falta de base jurídica. Hem traslladat a l?Empresa la voluntat de CCOO de seguir negociant i l?Empresa ha accedit a reunir-se amb la Comissió Permanent de Coordinació.

AFIL·LIAT:

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més

Segeuix-nos en Telegram

On estem