Archivado en Comunicats, Salut Laboral, Dones i Igualtat, convocatories

Dilluns 23 de maig
JORNADA D'ACCIÓ PER LA SALUT DE LES DONES
El 28 de maig es commemora el Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones, iniciativa que va sortir de la V Trobada Internacional Dona i Salut celebrada l'any 1987 a Costa Rica. La Xarxa de Dones Llatinoamericanes i del Carib va proposar aquest dia, el 28 de maig, com una data per a la mobilització i la reivindicació, on la salut de les dones és la protagonista.
Per fer visibles fets que afecten a la salut de les dones i que ens posen en situació de desigualtat en nombroses ocasions, celebrem aquesta Jornada d'Acció per la Salut de les Dones convocant a les delegades i delegats dels sectors de la Federació de CCOO Serveis Catalunya el proper 23 de maig a les 10 h a la Sala d'Actes de CCOO de Via Laietana.
CCOO Serveis Catalunya
>> PROGRAMA DE LA JORNADA: Dilluns 23 de maig a les 10 hores, Sala d'Actes de Via Laietana, 16 seu de CCOO de Catalunya
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Publicación en el BOCM del nuevo Convenio de Oficinas y Despachos 2025-26
Un modelo turístico más sostenible y que garantice derechos, es imprescindible
Convenio Colectivo Estatal de Acción e Intervención Social
La hostelería y el turismo siguen generando grandes beneficios que no revierten en un empleo sectorial que es inestable, poco profesional y mal pagado