Archivado en Ocupacio, convocatories

CCOO es concentrarà aquest diumenge 8 de maig davant la Cafeteria Zurich de Plaça Catalunya per la defensa dels llocs de treball
CCOO reivindica la defensa dels llocs de treball que es veuen en perill per la decisió de l'actual consistori de Barcelona de l'eliminació d'una part de les taules de la terrassa de l'emblemàtic Zurich, arran de l'aplicació de la normativa que va elaborar l'equip dirigit per Xavier Trias en l'anterior mandat.
Davant la nova ordenació de l'espai urbà de les terrasses de la restauració en la qual l'actual Ajuntament de Barcelona treballarà, CCOO la considera necessària per avançar en un turisme sostenible ja que existeix espai suficient per a la convivència de totes les persones que interactuen la ciutat i alhora exigeix que haurà de comptar amb la participació dels sindicats com a part laboral interessada i afectada directament.
CCOO Serveis Catalunya
>> Concentració diumenge 8 de maig a les 11 hores davant la Cafeteria Zurich de Plaça Catalunya (El Triangle)
Se publica en el BOE el XVIII Convenio de Consultoría y comienza, con ello, a ser de aplicación
Tomadura de pelo
El BOCM publica el nuevo Convenio Colectivo de Oficinas y Despachos
Ley 31/1995, de 8 de noviembre, de Prevención de Riesgos Laborales
La banca vendió 50.758 millones en ladrillo tóxico a los fondos en el 2017
Altamira lanza una plataforma online para vender 120.000 inmuebles