Archivado en Comunicats, Comunicats conveni
Conveni de les caixes d'estalvi
CCOO es mobilitza davant la Junta d'Accionistes de Caixabank en defensa del Conveni de les caixes d'estalvi
CCOO convoca, juntament amb altres sindicats, per a demà dijous, 28 d'abril, a les 10.00 h, una concentració davant del Centre de Convencions Gran Via al c/ del Foc, 35 de Barcelona (Recinte de Gran Via de Fira de Barcelona) on es celebrarà la Junta General d'Accionistes de Caixabank, per exigir el desbloqueig de les negociacions del Conveni de les antigues caixes d'estalvi.
Les principals diferències en la negociació estan situades en la revisió salarial, la carrera professional, la jornada partida, la mobilitat geogràfica i el reconeixement de l'antiguitat.
Aquesta concentració forma part del conjunt de mobilitzacions que es porten a terme des de fa mesos per tal de desbloquejar la negociació, tot coincidint amb la presentació de resultats, juntes d'accionistes de les entitats o altres esdeveniments convocats per les direccions d'aquestes
CCOO Serveis catalunya
Artículos más leídos hoy
Acuerdo de Tarifas y Servicios Bancarios para la Plantilla del BBVA
Decisiones difíciles de entender
Delegados y Delegadas de Prevención de Riesgos Laborales en Tecnocom
Plan de movilidad P.I. Can Sant Joan
La dirección de la Paradores anula la posibilidad de JUBILACIONES PARCIALES AL 75% para los años 2022 y posteriores.
CCOO SERVEIS DAVANT LA TRAMITACIÓ DE L'AVANTPROJECTE DE LLEI QUE REGULA EL SERVEI ITV









