Archivado en Comunicats, Salari

CCOO convoca una nova concentraci贸 de delegats i delegades davant l聮empresa ATOS ORIGIN

Continuen les mobilitzacions davant l聮empresa ATOS ORIGIN amb una nova concentraci贸 pel dijous 19 de gener La secci贸 sindical de COMFIA-CCOO a ATOS, junt als altres sindicats presents a l聮empresa, continuen la campanya d聮actuacions amb les convocat貌ries de concentracions de representants sindicals davant la seu de ATOS ORIGIN al centre comercial de Gl貌ries -Av. Diagonal, 210-218, pels matins dels propers dijous dies 19 i 26 de gener i 2 de febrer. La Federaci贸 de Serveis Financers i Administratius de CCOO Catalunya (COMFIA-CCOO) denuncia que l聮empresa ATOS ORIGIN practica una pol铆tica laboral respecte al salari variable de manera discriminat貌ria i arbitr脿ria, pactant acords individuals amb els treballadors quan li conv茅. COMFIA-CCOO exigeix un canvi en la postura de la empresa i s聮assegui a negociar amb la representaci贸 sindical. ATOS 茅s una empresa dedicada al sector d聮inform脿tica on treballen 5.000 empleats a tota Espanya (700 a Catalunya) i d贸na servei a les Administracions, les grans empreses espanyoles o els jocs ol铆mpics entre d聮altres.

Dijous, 19 i 26 de gener i 2 de febrer al mat铆 (d聮11 a 13 hores)
Davant la seu d聮ATOS -Av. Diagonal, 210-218
(centre comercial de Gl貌ries)