Archivado en Comunicats

Manual 2016

Continuem treballant en el manual 2016

Des de CCOO creiem necessari continuar parlant del Manual 2016, son varis els temes que per falta de temps no s?han pogut parlar en anteriors reunions, som a temps de buscar punts de coincidència entre nostres reivindicacions.

Este artículo se publicó originalmente en wurth (CCOO en Wurth) ,

Hem sol·licitat una Garantia de retribució mínima per el 2016 igual a la retribució del 2015 sempre que es compleixi l?objectiu. Aquesta garantia ja existia al 2015 per el Canal 2 i la considerem necessària per els tres canals de vendes (K1,K2 i K3).

Es sol·licita la prórroga per 2016 de la taula addicional de salari base per venedors amb sistema 3 que estaba vigent durant 2015, l?Empresa insisteix en que la garantia era nomès per 2015, però es mostra receptiva de forma excepcional a que la Direcció de Vendes estudii els casos en els que el venedor afectat hagués complert l?objectiu i estigués en creixement de vendes.

Respecte a la garantia per baixes médiques superiors a 60 dies, s?ha informat d?un error de transcripció i s?ha sol·licitat la seva correcció.

A CCOO creiem que ha arribat el moment de recuperar la dieta. S?ha fet entrega a l?Empresa d?un escrit on es fa referència a les Actes i als acords arribats dels que la RLT entén que la recuperació de la dieta ha de ser immediata. Se li manifesta a l?Empresa que s?ha de donar compliment al compromís de revisió a l?alça de les dietes que s?havien proposat les parts.

Hem informat a l?Empresa que tenim coneixement d?un incompliment parcial per part d?aquesta del punt 2 de l?Acord de 5 Febrer del 2015 apartat garantia del Salari mínim garantitzat. L?Empresa argumenta el pagament parcial basat en una interpretació de l?acord. Des de la RLT hem manifestat que no compartim aquesta interpretació i sol·licitem el pagament en la propera nòmina.

S?ha sol·licitat una nova data per continuar amb aquests temes i per tractar els que por motius de temps van quedar pendents.