Archivado en Comunicats

Contractes temporals i antiguitat en banca

Nòmina. Còmput d'antiguitat

Després de gairebé cinc anys que CCOO hem insistit en la seva regularització, a la nòmina del mes d'abril el banc ha rectificat la data d'antiguitat a un bon nombre de treballadors que no tenien computats tots els períodes que havien treballat a Banc Sabadell, fos quina fos la modalitat de contracte temporal.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

L'any 2010 vam detectar i comunicar a Recursos Humans que no estava computant a efectes del càlcul dels triennis els períodes treballats amb contracte temporal formalitzat directament amb Banc Sabadell, tal com s'estableix en el Conveni Col·lectiu de Banca i és la pràctica del nostre sector. A partir d'aquell moment es van començar a rectificar uns quants casos. Tanmateix, des d'aleshores, hem insistit en la necessitat de corregir tots els casos, que a més a més, s'incrementaven cada any amb la nova contractació que hi havia.

Afectats per aquest tema ens van comunicar que havien rebut la notificació del canvi de data de la seva antiguitat en la nòmina d'abril. Aquesta rectificació de la data d?antiguitat pot anar des de pocs dies fins a més de dos anys, amb l?abonament corresponent, si s?escau, dels endarreriments de triennis.

Ens congratulem d'aquesta acció que el banc ha portat a terme finalment. Malgrat tot, no sembla que hagin corregit tots els casos, per la qual cosa us instem a que si heu tingut contractes temporals amb el banc (d'interinatge, de circumstàncies de la producció, d'obra i servei o de pràctiques) reviseu la data d'antiguitat en el sector que teniu incorporada en la vostra nòmina per si contempla o no tots els períodes treballats. Si veieu alguna desavinença en les dates o teniu algun dubte, us podeu posar en contacte amb nosaltres.