Archivado en Comunicats

Nova Circular / 22 Novembre 2005 - Transiciel

Circular Informativa Negociaci贸 XV Conveni Planificaci贸

Com ja us vam comentar al n煤mero de Juliol del nostre butllet铆, La Chincheta, el passat mes de Juny es va celebrar la segona reuni贸 de la Comissi贸 Negociadora del XV Conveni de Planificaci贸

En compliment de l'acordat a la primera reuni贸, la representaci贸 sindical va presentar una plataforma conjunta, que la patronal va qualificar de molt ambiciosa i va sol.licitar temps per estudiar-la.

La Secci贸 Sindical de CCOO us fa arribar la nova circular conjunta que els sindicats presents a la mesa de negociaci贸 del nou conveni de planificaci贸, CCOO i UGT, han escrit per coneixement de totes i tots els treballadors del sector. Tanmateix, us recordem que el Conveni de Planificaci贸 茅s d'aplicaci贸 a Transiciel en aquests moments a les oficines de Madrid, Bilbao i Valladolid, per貌 la Direcci贸 de la empresa ja ha expressat en diverses ocasions la necessitat que sigui el conveni de refer猫ncia per tots els centres de la empresa.

Veure circular informativa

Afilia't a CC.OO.!