Archivado en Comunicats, Previsio Social

Integració Pla de Pensions Banco Gallego

Banc Sabadell: plans de pensions d'empleats

Tenim pendent la integració del Pla de Pensions de Banc Sabadell del col·lectiu procedent de Banco Gallego. Aquesta negociació és complexa, no està exempta de dificultats i cal ser un bon coneixedor de la realitat de Banco Gallego.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

pdf print pmail

Un cop signat l'Acord de Condicions Socials i Subrogació de Banc Gallego a Banc Sabadell, queda pendent la integració del Pla de Pensions de Banc Sabadell del col·lectiu procedent de Banco Gallego (punt 2.1 de l'acord del 24/01/2014).

Com que aquesta negociació no està exempta de dificultats, per la seva complexitat, cal ser un bon coneixedor de la realitat de Banco Gallego. Per això l'equip negociador de CCOO està format per membres de la Comissió de Control del Pla de Pensions Empleats Banc Sabadell (PPEBS) i un company procedent de Banco Gallego, Arturo Cruzado (exsecretari general de CCOO a Banco Gallego).

Per a CCOO és imprescindible que es recullin de forma clara totes les modificacions que siguin necessàries en el reglament del PPEBS per integrar la totalitat dels treballadors/es de Banco Gallego al pla de pensions. Les més importants:

Empleats / des antiguitat anterior a 08/03/1980

• Incorporació al PPEBS com a col·lectiu F.
  • Reconeixement de la titularitat del fons acumulat.
  • Reconèixer el percentatge del 6'91% com aportació definida fins als 63 anys.

Totalitat de plantilla procedent de Banco Gallego:

">
  • Incorporació com a col·lectiu B perquè, a partir de gener 2016 tinguin les següents aportacions anuals:

TOTA la plantilla

Aportació de 510,09 euros (import 2014) + increments CCB.

Plantilla posterior a 8/3/1980

Aportació de 273,09 euros (Import 2014) addicionals + increments de CCB (Total de 783,18 euros)

Excepcionalment per a 2015, el col·lectiu posterior a 8/3/1980 tindrà una única aportació de 300,00 euros que seran absorbits de la millora voluntària (B50) para aquells que la perceben.

• Reconèixer a tots en el PPE les prestacions de Conveni en cas d'incapacitat o mort, tal com recull l'Acord de Condicions Socials i subrogació.

CCOO posa molt èmfasi en que es compleixin tots i cadascun dels punts signats en els acords. Per això estem presents en totes les negociacions per garantir els drets de tots els treballadors i les treballadores de Banc Sabadell, sigui quina sigui la seva procedència.

Infórmate

Síguenos en Telegram