Archivado en Comunicats

El període de vacances agreuja la situació de la plantilla

Banc Sabadell: Situació límit de la plantilla

22-07-2014 Les vacances són un dret que ens ha de donar l?empresa, no els nostres companys. L'Empresa ha d'adoptar les mesures necessàries perquè fer vacances no generi situacions insostenibles a les oficines. Però la política de personal a Banc Sabadell s'allunya cada cop més d'aquest principi.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

Van començar amb no substituir Directors, després a GECOS i RSC, ara als administratius. Primer contractaven ETT de 9 a 14 h, ara que tot just en contracten, han tret la moda de la mitja jornada, d'11 a 15 o de 8 a 11 a escollir, i jugar amb els empleats d'oficina en oficina, mig matí aquí i l'altre mig allà.

De debò pensen que "es pot mantenir el ritme comercial i la qualitat de serveis, donant un servei de qualitat excel·lent als clients" en aquestes condicions?, Volen que complim els enormes pressupostos que tenim amb aquest sistema?, Creuen que es poden complir els objectius de qualitat a què es refereix el PDC (Pla de Desenvolupament Comercial), amb aquestes polítiques mesquines, d'estirar la goma fins a l'infinit?. O no coneixen la realitat, o estan de broma.

Ho Podem Dir Clarament, estan profundament equivocats, així és impossible aconseguir "la millora contínua en el servei als nostres clients", per molta passió que li posem.

Les incessants cues de clients en oficines d'aquesta territorial, totalment infradotades, al que cal afegir que aquest banc no supleix les baixes per maternitat ni malaltia, no fan més que agreujar aquesta situació. La plantilla de moltes oficines, grans i petites, quan comença el període de vacances han de suportar centres de treball amb només un 50% de la seva plantilla.

Des de CCOO exigim mesures per pal·liar aquesta difícil situació que pateix la plantilla. Exigim que es faci ús de la contractació de personal interí o ETT per a aquest període, tal com fa la resta del sector. I poden començar per complir amb el pacte d'Igualtat i suplir les baixes de maternitat en oficines de menys de 4 treballadors, no és tan difícil.

En els diferents fòrums d?interlocució, CCOO continuarem insistint perquè aquesta Direcció aporti solucions convincents, però la paciència s'acaba.

juliol 2014