Archivado en Comunicats, Previsio Social

Pla de pensions empleats CAM (II)

Relacions Laborals regularizarà l'aportació

06-05-2014 Després de la petició dels representants de CCOO, Relacions Laborals reconeix l'existència de l'error i en la nòmina de maig procedirà a regularitzar l'aportació corresponent de 2013 al col·lectiu D (empleats Banco CAM) del PPE Banc Sabadell.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

pdf print pmail

L'empresa ens comunica que efectivament no s'ha aportat el pactat en l'Acord d'Homologació. Concretament l'import no aportat és el 2,75% dels conceptes Plus Conveni fix (300 euros any 2012) i Plus Conveni Variable (25% haver base de la categoria laboral o nivell que cada treballador tingués a CAM) que tots els treballadors i treballadores de Banco CAM cobràvem periòdicament en la nòmina de gener.

Relacions Laborals ens comunica que aquest mes de maig realitzaran una aportació extraordinària al nostre Pla de Pensions del 2,75% del Plus Conveni Fix i Plus Conveni Variable a tota la plantilla en actiu de Banco CAM .

També volem informar-vos que es va detectar que les comissions de dipòsit del fons de pensions el 2013 van ser superiors a les de l'exercici 2012, tot i que el patrimoni ha estat inferior. Els representants de CCOO a la comissió de control hem sol·licitat la revisió d'aquestes comissions i la devolució del que s'ha cobrat de més, i que hem quantificat com a mínim en 120.000 euros en total.

Si teniu dubtes, poseu-vos en contacte amb els vostres delegats i delegades de referència o bé a través del nostre correu electrònic: CCOOgbs@bancsabadell.com

Infórmate

Síguenos en Telegram