Archivado en Comunicats, Previsio Social

Pla de Pensions Empleats CAM

Regularització de les aportacions

25-04-2014 L'actuari del PPE reconeix, en el seu informe financer, l'existència de diferències en les aportacions, tal com havia reclamat CCOO des de gener d'aquest any.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

En l'Acord de Condicions Socials i Subrogació Banco CAM SAU de 15/06/2012 es va acordar que les aportacions periòdiques al Pla de Pensions serien del 2,75% del salari i que com a mínim SERIA L'APORTACIÓ DE L'ANY 2012 .

El gener d'aquest any, CCOO vam detectar que hi havia diferències i que l'aportat el 2013 era inferior, en alguns casos, al que es va aportar el 2012.

CCOO vam comunicar aquest fet a l'empresa que ens va argumentar que havien aportat segons les dades que CAM els va proporcionar sobre aquest tema, no obstant això i atès que efectivament hi havia diferències que demostràvem, vam mantenir la nostra reclamació per entendre que es tractava d'un incompliment de l'Acord.

En paral·lel, l'Informe Financer Actuarial presentat aquest mes recull que, efectivament, existeixen aquestes diferències, per això CCOOvam reclamar de nou a la Comissió de Control que es procedís a la comprovació d'aquestes dades i, en conseqüència, a aportar la diferència en els casos de partícips que la seva aportació periòdica de 2013 (excloent la prima de risc i la quantitat anual que s'aporta al gener) hagués estat inferior a la de 2012 (excloent la prima de risc o aportació addicional o extraordinària si n'hi ha).

L'empresa ens ha confirmat que procedirà a comprovar les incidències que l'Informe Financer Actuarial ha comunicat sobre participis en què es produeix aquesta diferència.

Un cop s'acordi el procediment de rectificació i sapiguem a qui afecta i com s'esmena la diferència, si segueix havent partícips als quals no se'ls hagi corregit, aquests podran reclamar aportant el certificat fiscal de 2012 (on es detallen els conceptes d'aportació) i la fitxa salarial de 2013.

Continuarem informant sobre aquest procés i si teniu dubtes, poseu-vos en contacte amb els vostres delegats i delegades de referència o bé a través del nostre correu electrònic: CCOOgbs@bancsabadell.com