Archivado en
CCOO BMN INFORMA SOBRE EL PROCÉS DEXTERNALITZACIONS
SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN
En la reunió de mesa dexternalitzacions del dia 11 de març, el conjunt de la representació sindical, davant la falta dinformació per a assumir modificacions substancials de condicions laborals i mobilitat geogràfica dels treballadors en el perímetre de les externalitzacions i amb la intenció, de bona fe, de donar una passa definitiva que possibiliti un escenari dacord abans que finalitzi el període de consultes, ha proposat a la Direcció del Banc el següent:
El banc contesta amb evasives a aquestes propostes exposant que per les desvinculacions no és possible una ampliació de lERO que suposi per a lEntitat un important desemborsament injustificat en aquest procés, donant per conclosa la reunió.
Avui, 12 de març es reprèn la reunió.
- El treballador/a externalitzat tindria una minoració salarial progressiva que aniria del 5 al 20% de menor a major salari brut anual que percebi en BMN. El percentatge de pèrdua per la minva salarial es veurà compensat proporcionalment sobre la base de la baixa voluntària incentivada.
- En cas de mobilitat geogràfica lEntitat assumirà com a despesa de trasllat una compensació econòmica de 15.000.
- Es garantirà la permanència del treballador/a en Accenture mentre es mantingui el servei en BMN. En els acomiadaments que siguin considerats improcedents serà el treballador que opti per la desvinculació ( en condicions pactades) o la reincorporació.
- El treballador/a menor de 50 anys que opti per lextinció en el perímetre de les Unitats Productives Autònomes (UPAs), podrà acollir-se a la baixa incentivada voluntària de lERO 2013.
- El treballador/a major de 50 anys que opti per lextinció en el perímetre de les UPAs, podrà acollir-se a una baixa incentivada per limport de la base de la indemnització de la baixa incentivada voluntària amb un increment a determinar.
- Les desvinculacions que es produeixin a conseqüència de lafectació per lexternalització descomptaran del nombre de persones a externalitzar i estarien emmarcades en el còmput total de 600 baixes, establert en lERO 2013.
- Es mantindran els tipus dinterès dels préstecs dempleat mentre es mantingui la relació laboral del treballador amb Accenture.
El banc contesta amb evasives a aquestes propostes exposant que per les desvinculacions no és possible una ampliació de lERO que suposi per a lEntitat un important desemborsament injustificat en aquest procés, donant per conclosa la reunió.
Avui, 12 de març es reprèn la reunió.
Artículos más leídos hoy
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
No a la política de absorciones
La CE respalda las alegaciones de CCOO Servicios contra las prolongaciones de jornada
Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005
Ampliación permiso de paternidad