Archivado en Comunicats, Salut Laboral

CCOO proposa 24 mesures per millorar l’entorn laboral de Banc Sabadell

Salut laboral

03-03-2014 El primer trimestre de 2013, arrel de la denúncia que va interposar Comfia-CCOO, la Inspecció de Treball va requerir a Banc Sabadell la realització d’una avaluació de riscos psicosocials a la xarxa d’oficines de la província de Barcelona.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

Els resultats d’aquesta avaluació van aflorar una sèrie de deficiències que repercuteixen molt directament en la salut de la plantilla. Entre altres aspectes es destacava:

• Excessiva càrrega de Treball
  • Prolongacions de jornada
  • El dimensionament insuficient de plantilla a les oficines

Des de juny 2013, data de la publicació dels resultats de l’avaluació, fins a data d’avui, només s’han celebrat tres reunions, i no ha estat fins la setmana passada que l’empresa ens va fer entrega d’una proposta de mesures correctores, però que en una primera anàlisi, ens sembla insuficient i molt allunyada de la realitat.

En aquesta última reunió, Comfia-CCOO els vam entregar un document amb 24 mesures que, en la nostra opinió, són imprescindibles si volem eliminar al màxim possible les deficiències detectades en l’avaluació. Esperem poder avançar en la propera reunió del dia 5 de març.

Accedeix aquí al document amb les 24 mesures proposades per Comfia-CCOO.

Continuarem informant.

Març 2014