Archivado en Comunicats, beneficis socials

Banc Sabadell retalla la celebració dels 25 anys dels seus empleats

Pla triple

27-02-2014 Les retallades arriben a la celebració dels 25 anys. S’evidencia, no només la ridiculesa del contingut d’aquest homenatge, sinó una discriminació a aquells treballadors i treballadores que es pensen que pertanyen a un banc seriós.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

Aquest any 2014, quan la Direcció d’aquest banc anuncia “triples objectius”, pagament de dividends i uns guanys excel·lents, resulta que, amb la seva plantilla, es dedica a la pràctica gairebé malaltissa de l’augment de la càrrega de treball i interpreta a la seva conveniència qualsevol pacte i/o conveni, obligant-nos molts cops a mobilitzar-nos.

Però és en els detalls on es demostra “de quina pasta estàs fet”. Concretament, a la celebració dels 25 anys s’evidencia, no només la ridiculesa del contingut d’aquest homenatge, sinó una discriminació a aquells treballadors i treballadores que es pensen que pertanyen a un banc seriós:

·        Si fa 25 anys que treballes a banca (sigui quina sigui la teva procedència), la Direcció decideix que no tens dret a la celebració/homenatge si no fa almenys 10 anys que estàs treballant a Banc Sabadell.

·        I si vas entrar a treballar a Banc Sabadell fa anys, veus com aquell rellotge d’or, el pin i el sopar, s’han convertit en un cap de setmana per a dues persones, només amb esmorzar, ni tan sols en règim de mitja pensió. Al sopar de celebració encara et conviden i el paguen ells (sort n’hi ha).

L’any que ve preparem les carteres, perquè potser l’homenatge ens l’haurem de pagar nosaltres.

Hi ha perill que aquest acte acabi sent realment ridícul, fet que no mereix qui porta tants anys de fidelitat a l’empresa.

Des de Comfia-CCOO reclamem a la Direcció tant una revisió dels motius d’aquesta discriminació, que no ajuden a que la totalitat de la plantilla es senti integrada al banc, així com una reflexió sobre la necessitat d’aquesta retallada.

Els detalls també importen, i molt.

Febrer 2014