Archivado en

A Banc Sabadell en horari laboral

Reunions comercials

17-02-2014 Comfia-CCOO portem molt de temps reclamant que les reunions comercials no han d'implicar prolongar la nostra jornada laboral. Les diferents pressions i demandes que hem interposat sembla que per fi seran ateses pel banc.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

Les reavaluacions de riscos psicosocials exigides per Comfia-CCOO van posar de manifest prolongacions de jornada continuades. Per una altra banda, la passivitat de l'empresa per evitar-les va empènyer a aquesta secció sindical, junt amb altres sindicats, a presentar denúncies davant la Inspecció de Treball per a aquest tema.

Des de la setmana passada, moltes territorials han estat informant, en reunions i correus, de les noves directrius respecte a les reunions comercials que gairebé totes les oficines de la xarxa realitzen cada dilluns. Aquestes queden detallades avui en la nota informativa 14/29 que podeu trobar a la intranet (Proteo/inici).

És evident que aquesta decisió és un pas en la direcció correcta, però encara falta molt camí per recórrer. Per això, des de Comfia-CCOO seguirem treballant i fent tot el que calgui per a que les prolongacions de jornada siguin ja part del passat.

I tal com diu la nota informativa: "Aquest moment serà únic si..."

A les 15:00 h podem marxar a casa.

Continuarem informant.

Febrer de 2014