Arquivado en Comunicats

Informatiu CCOO

Banc Sabadell - Catalunya

21-01-2014 Aquí podeu trobar tres temes que us poden interessar: canvi de nivell per funció, petició de trasllats i aportació al Pla de Pensions d'Empleats per a la plantilla que procedeix de BMN.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

pdf print pmail

Canvis de Nivell per funcions

A la nòmina de desembre molts companys i companyes han vist com ha canviat el seu nivell professional d’administratiu a tècnic, tal com queda recollit en el pacte de nivells mínims del 04.11.2010.

Com a exemple:

• Aquells companys i companyes administratius que al juny de 2013 els van assignar una d’aquestes funcions: Gestor Comercial, Gestor Comercial de Serveis, Responsable Administratiu o Analista de Risc, si han desenvolupat aquesta funció durant sis mesos en un any o bé vuit mesos en el període de dos anys, ha de constar a la seva nòmina el nivell VIII.
  • En el cas de Directors d’oficina, el nivell mínim que recull el Conveni de Banca per exercir aquesta funció és el nivell VI.

Si et trobes en alguna d’aquestes situacions, és important que revisis la teva fitxa salarial en el mes en què es produeix el canvi de nivell professional, i comprovar que quedi reflectit el canvi.

Peticions de trasllats

En una reunió mantinguda amb responsables d’organització de Catalunya, es va tractar aquest tema, demanant la màxima sensibilitat en totes les peticions rebudes.

Recordem però, que les sol·licituds de trasllats (zona i/o oficina) han de ser per conciliació familiar. Tenen una validesa d’un any i és important que la renovis si segueixes interessat/da en el trasllat a través del portal OAE.

Aportació al Pla de Pensions (personal BMN)

El passat desembre , l’entitat va realitzar la primera aportació al PPEBS (pla de pensions d’empleats Banc Sabadell) del col·lectiu E i E1 que tinguessin salaris bruts superiors als 30.000 euros  anuals (per als salaris inferiors ja es va començar a aportar el juliol de 2013).

Aquesta aportació consta en la nòmina de desembre i la podeu consultar també a través de BS online. El càlcul és del 4,5% o 4’6% (personal anterior a 1986) sobre tots els conceptes salarials del mes excepte: cistella Nadal, millores voluntàries, complements funcionals i la part del 1/4 de paga corresponent al mes d’agost que està prorratejada.

Gener de 2014

Infórmate

CCOO Servizos é un sindicato, é Comisións Obreiras nos sectores de Comercio, Financeiro, administrativo, das TIC, Hostalería, Telemarketing, Oficinas, Turismo... Leer más

Síguenos en Telegram