Archivado en Comunicats
Constitució de la secció sindical territorial a Catalunya
Banc Sabadell: Catalunya
20-01-2014 Després danys dintegracions dentitats i plantilles, amb les seves corresponents negociacions (actualment amb Banco Gallego), han fet augmentar de forma considerable el nombre de treballadors i treballadores del banc. Les xifres del Banc Sabadell a Catalunya no enganyen: més de 6.600 treballadors i treballadores i 2.300 afiliats i afilades.
Des de la secció sindical estatal de Comfia-CCOO del grup Banc Sabadell es va creure necessari, fruit de les últimes incorporacions a Catalunya, constituir una secció sindical territorial per donar resposta als problemes i a les necessitats dels treballadors i treballadores de Catalunya dacord amb la nova realitat (més oficines i plantilla).
Una vegada finalitzat el procés congressual, i que ha comptat amb la participació dafiliats i afilades, el passat dijous 16 va tenir lloc el Plenari de delegats i delegades de Comfia-CCOO Catalunya del grup Sabadell en el qual van escollir els seus responsables territorials:
Mario Rifaterra García (sec.gral. de Catalunya)
Josep Castells Badia
Domènec Sadurní Llurba
Juan José Serón Aranda
Volem continuar sent el teu referent sindical al grup Banc Sabadell. Haver creat una estructura en aquest territori ens ha de permetre estar encara més a prop teu en un moment on la defensa dels drets laborals és una prioritat.
Gràcies per la teva confiança
Maria Garcia Garcia
Secretària General
Comfia-CCOO grup Banc Sabadell
Se publica en el BOE el XVIII Convenio de Consultoría y comienza, con ello, a ser de aplicación
Tomadura de pelo
El BOCM publica el nuevo Convenio Colectivo de Oficinas y Despachos
Ley 31/1995, de 8 de noviembre, de Prevención de Riesgos Laborales
La banca vendió 50.758 millones en ladrillo tóxico a los fondos en el 2017
Altamira lanza una plataforma online para vender 120.000 inmuebles