Archivado en Comunicats

Campanya de mobilitzacions en les empreses d聮ITV a Catalunya per desbloquejar les negociacions del Conveni

COMFIA-CCOO s聮ha concentrat davant la Generalitat per exigir claredat pel futur de les ITV a Catalunya

COMFIA-CCOO considera prioritari la consecuci贸 del Conveni per garantir el futur dels llocs de treball i les condicions dels m茅s de 700 treballadors que ocupa el servei d聮ITV a Catalunya.

Uns 150 delegats i delegades de la Federaci贸 de Serveis Financers i Administratius de CCOO Catalunya (COMFIA-CCOO Catalunya) s聮han concentrat davant la seu del Departament de Treball i Ind煤stria 聳Secci贸 d聮Autom貌bils- per exigir un canvi d聮actitud de la Generalitat que clarifiqui la seva postura davant l聮anunciat canvi en el r猫gim d聮explotaci贸 del servei de les ITV al passar de concessi贸 a autoritzaci贸, que 茅s l聮argument que utilitzen les empreses per bloquejar la negociaci贸 d聮un Conveni.

En la concentraci贸 davant el Departament els representants de COMFIA-CCOO han fet arribar la seves reivindicacions lliurant un manifest a la Direcci贸 General d聮Ind煤stria de la Generalitat de Catalunya.

COMFIA-CCOO Catalunya
08/07/05