Archivado en Comunicats

#23Maig JORNADA DE LLUITA. Mobilitzacions sector TIC

ACCIONS CONVOCADES:
>> CONCENTRACIÓ CENTRAL a @22 De 14 h a 14.30 h – Diagonal/Glòries (espai central)
>> CONCENTRACIÓ a les portes de les empreses allunyades del @22 - de 14 h durant 5 minuts de silenci.
>> MANIFESTACIÓ A BARCELONA - Punt de trobada: a les 17.45 h Rda.Sant Pere, 13 - Of. Banc Sabadell

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

pdf print pmail

Documento sin título

RIP_TIC

S'HO VOLEN CARREGAR TOT

“Aquí descansa la negociació col·lectiva, que va morir el 12/02/2012 amb la Reforma Laboral” deixa vidu als Drets Laborals i orfes de condicions a 20.000 fills i filles informàtiques a Catalunya. Al seu funeral es presenten com interessats el conveni TIC i les empreses Capgemini i Atos,  que si entre tots els professionals del sector no els defensem,  seran els següents que veuran minvats els seus drets laborals.

Els treballadors i treballadores de les TIC estem amb el conveni caducat des de 2009, és per això que COMFIA-CCOO i UGT que portem mobilitzant-nos en múltiples accions, tornem el #23Maig per fer valer la nostra professió i els nostres drets.

Desgraciadament les TIC no som els únics que ens trobem amb el conveni bloquejat, més de 1.400 convenis, més de 2.700.000 treballadors i treballadores es troben amb els seus drets en perill per culpa de patronals i el govern facilitant-los la passada Reforma Laboral.

#23Maig

CONCENTRACIÓ CENTRAL a @22
 De 14 h a 14.30 h – Diagonal/Glòries (espai central)
Els treballadors i treballadores de les TIC dels centres de treball del @22 VESTITS DE NEGRE (de dol, de protesta) ens trobarem entre les empreses Capgemini i Atos.

CONCENTRACIÓ a les portes de les empreses allunyades del @22
Aturada de l’activitat laboral a les 14 h durant 5 minuts de silenci concentrats tots i totes a les portes dels centres de treball.

Ambdues mesures tenen la cobertura legal suficient i cap treballador/ra pot ser represaliada per això, com a molt i per als treballadors que no utilitzin l'hora entre les 14:00 i 15:00 per menjar, i no tinguin disponibilitat de recuperar el temps, se'ls podrà descomptar.

Mani_comfia
COMFIA Catalunya