Archivado en Comunicats, Comunicacio TIC, Comunicats Conveni 17

DISTÀNCIA SIDERAL (Comunicat 5)
Es confirmen les nostres pitjors sospites sobre el Conveni Sectorial TIC que persegueix la patronal: congelació, eliminació, limitació i precarització.
El passat 14 de maig, tal i com us havíem anunciat en l'últim comunicat, es va celebrar reunió de negociació del Conveni Sectorial.
La patronal ens ha traslladat la seva primera proposta per escrit en anys, la qual posem a la vostra disposició al nostre web:
https://www.ccoo-servicios.es/archivos/tic/2013-05-14_Plataforma_AEC-ANEIMO.pdf
Com podeu comprovar, es fa molt difícil encarar una negociació amb aquestes propostes.
Tanmateix és la nostra obligació explorar qualsevol proposta que se'ns presenti a taula, per la qual cosa donarem una oportunitat al debat i argumentació d'aquesta plataforma per conèixer els seus límits.
CCOO aposta pel reconeixement del sector, tant en el present, com amb vista al futur. La dignitat professional i la proposta que ens plantegen, estan a una DISTÀNCIA SIDERAL. Així no es pot posar en marxa un sector com el TIC que, segons els experts econòmics, ha de ser el motor de l'economia espanyola.
S'ha establert un calendari de reunions per als dies 29 de maig, 13 i 26 de juny. En el transcurs d'elles podrem determinar si existeix algun tipus de recorregut a aquesta "ambiciosa" plataforma de l'AEC i ANEIMO.
A CCOO apostem per un Conveni que doni Valor al sector i aposti pel seu Futur, adaptant-se a la realitat de les condicions de treball que es donen tots els dies. Parlem de: categories,carrera professional, dietes i desplaçaments,guàrdies, disponibilitats, torns, formació, etc.
Un Conveni que reflecteixi i faci compatibles les necessitats de servei de les empreses amb els drets dels que treballem en aquest sector, regulant adequadament les nostres condicions de treball.
Revisarem aquelles propostes que valorin la professionalitat i el coneixement dels treballadors. Per contra, REBUTJAREMqualsevol proposta que pretengui devaluar el sector.
Són temps de plantar cara i reivindicar el VALOR del NOSTRE TREBALL. Ens estem jugant el futur d'aquesta professió i hem de dir ARA alt i clar:
AIXÍ NO!!!
ENQUESTA
Ja ens han contestat més de 2000 persones, no obstant això us recordem que el proper 25 de maig es tanca el termini perquè ens envieu aquesta enquesta:
https://www.ccoo-servicios.info/limesurvey/index.php?sid=27351
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Se publica en el BOE el XVIII Convenio de Consultoría y comienza, con ello, a ser de aplicación
El BOCM publica el nuevo Convenio Colectivo de Oficinas y Despachos
Altamira lanza una plataforma online para vender 120.000 inmuebles
Sareb Informe de Actividad 1er Semestre 2020
Ley 31/1995, de 8 de noviembre, de Prevención de Riesgos Laborales