JA N’HI HA PROU D’INTIMIDAR AL PERSONAL

Archivado en Comunicats

JA N’HI HA PROU D’INTIMIDAR AL PERSONAL

El Cap de Zona de Mataró-Urbanes ha tornat a fer de les seves. No content amb el comentari, més que desafortunat, sobre l’idioneïtat de contractar dones perquè aquestes es quedaven embarassades i agafaven la baixa, ara, en una reunió de delegats i delegades es despenja amb un altre comentari digne d’un jutjat de guàrdia.

Ens referim a la crida que ha fet als delegats (això si, amb el cinisme de dir-los que ho deia però com si no ho digués) perquè facin arribar als seus empleats el “suggeriment” de que han d’anar a treballar a les tardes i de forma gratuïta. Senyor Cap de Zona de Mataró, vagi en compte, perquè per aquest camí no va bé.

Li recordem que les hores extres, fora de les anomenades estructurals, no són legals, i volem recordar-li que ningú està obligat a fer més hores que les que marca el Conveni, i amb aquest tema li serem molt bel·ligerants.

Si vol esclaus treballant a les seves ordres vagi-se’n a una república bananera, perquè aquí vostè està de més. Invitació que fem extensiva a tots aquells caps, que com vostè, es creuen amb dret de cuixa.