Archivado en Comunicats, Ocupacio

Convocades vagues parcials tots els dilluns a partir del 21 de gener

COMFIA-CCOO manté les mobilitzacions a NovaGalicia Banco en defensa de l'ocupació i rebuig a l'ERO

Avui dimarts 15 de gener s'han realitzat concentracions de delegats i delegades de 10'00 a 12'00 hores davant les oficines principals de NovaGalicia Banco (EVO-NCG) a Barcelona, A Coruña, León, Gijón, Madrid i València, el mateix dia en què s'inicia el període establert de consultes de 30 dies per l'ERO que NovaGalicia Banco vol imposar. COMFIA-CCOO considera aquest nou ERO "salvatge, desproporcionat i injust".

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

COMFIA-CCOO vénen mobilitzant-se a NovaGalicia Banco amb motiu dels ERO presentats en l'entitat, en defensa dels llocs de treball, per la negociació de mesures no traumàtiques i voluntàries, i per la no imposició de la reforma laboral (indemnitzacions de 20 dies per any treballat amb un màxim de 12 mensualitats).

Dins del calendari de mobilitzacions acordat pels sindicats presents a NovaGalicia Banco, amb el suport i col·laboració de la plantilla, ja s'han realitzat diverses accions: assemblea a Santiago i a Madrid el 20 de desembre; concentracions de delegats i treballadors del sector financer els dies 24 i 27 de desembre; assemblea el 3 de gener i tancament de delegats/des el passat 8 de gener a Barcelona; i manifestació de treballadors i familiars a Santiago del dissabte 12 de gener.

A més de la convocatòria de les concentracions d’avui 15 de gener i de la participació en properes convocatòries per a tot el sector financer, COMFIA-CCOO al costat de tots els sindicats presents en NovaGalicia Banco han convocat vagues parcials tots els dilluns (quatre previsiblement) a partir del proper 21 de gener.

COMFIA-CCOO Catalunya