Archivado en Comunicats, Ocupacio

COMFIA-CCOO es tanca a NovaGalicia Banco en defensa de l’ocupació a l’entitat participada majoritàriament pel FROB

FROB - SECTOR FINANCER

Demà 8 de gener de 2013 els delegats sindicals de COMFIA-CCOO de Novagalicia Banco (EVO-NCG) es tancaran 24 h a l’oficina principal de Novagalicia Banco a Barcelona, Avinguda Gran Via, 613, per protestar contra el pla de reestructuració presentat per la direcció de l’entitat als representants dels treballadors el passat divendres.

El pla de reestructuració planteja una reducció de més de 2.500 llocs de treball, la immensa majoria dels quals es troben situats fora de Galícia i també de León i Asturias, zones tradicionals de l’entitat. Aquest pla afecta, per tant, molt intensament als treballadors i treballadores de Catalunya que podrien veure com es redueixen en un 50% o més els seus llocs de treball.

COMFIA-CCOO amb aquesta acció vol denunciar que els processos de reestructuració del sector financer no han de passar obligatòriament per una reducció dràstica de les plantilles, ans al contrari, el que cal és dotar-les degudament, amb personal format i especialitzat per tal de donar el millor servei a la clientela .

A més COMFIA-CCOO manifesta que cal que el sector financer torni a dotar de crèdit a l’economia productiva i real (pimes i famílies especialment), requisit necessari per a la reactivació econòmica al nostre país.

COMFIA-CCOO Catalunya