Archivado en Acords, Ciberdrets

Acord sobre ciberdrets sindicals en *Hayes *Lemmerz Ds

L'empresa dotar脿 al Comit猫 d'Empresa i a les Seccions Sindicals amb representaci贸 en el Comit猫 d'una adre莽a de correu electr貌nic amb la finalitat de facilitar la difusi贸 d'aquells assumptes que puguin interessar als seus afiliats i als treballadors en general.

CIBERDRETS SINDICALS

A fi d'actualitzar els mitjans d'informaci贸 sindical, adaptant-los a les noves tecnologies, l'empresa dotar脿 al Comit猫 d'Empresa i a les Seccions Sindicals amb representaci贸 en el Comit猫 d'una adre莽a de correu electr貌nic amb la finalitat de facilitar la difusi贸 d'aquells assumptes que puguin interessar als seus afiliats i als treballadors en general.

Els representants dels treballadors seran responsables del contingut dels seus enviaments i del bon 煤s del compte de correu electr貌nic. En cap cas la seva utilitzaci贸 podr脿 donar lloc a una pr脿ctica que pugui suposar mala fe contractual o ab煤s de dret.

L'empresa facilitar脿 als representants dels treballadors els mitjans t猫cnics necessaris per a garantir l'煤s i l'acc茅s a la informaci贸 generada per l'empresa a trav茅s d'intranet.

Els treballadors podran fer 煤s del seu compte de correu particular per a comunicar-se amb la seva Secci贸 Sindical i/o amb els representants legals dels treballadors.

El contingut dels missatges enviats o rebuts pel comit猫 d'Empresa i les Seccions Sindicals est脿 protegit per les lleis que emparen el secret de les comunicacions.