Archivado en Comunicats

Secció Sindical Estatal Grup BMN
LA DIRECCIÓ, AMB ACTUACIONS TÍPIQUES DALTRES ÈPOQUES, INTENTA COACCIONAR EL DRET A LA VAGA A BMN.
Amb gran sorpresa hem llegit una comunicació de la Direcció en la que lluny dinformar, només acusa als treballadors i treballadores que formen els piquets informatius de ser uns delinqüents i coacciona amb...
Amb gran sorpresa hem llegit una comunicació de la Direcció en la que lluny dinformar, només acusa als treballadors i treballadores que formen els piquets informatius de ser uns delinqüents i coacciona amb el seu redactat a la plantilla donant unes instruccions que només sassemblen a aquelles que es donaven en una altra època. Nosaltres sabem fer la nostra feina, legal, i que qui signa la circular pot llegir la Sentència del Tribunal Constitucional 332/94, per que sàpiga fer la seva.
Volen obrir les portes a les 07:00 h a SSCC, i és estrany que no les obrin a les tres de la matinada. Ja dóna per fet que els piquets informatius provocaran i amenaçaran. Pinta un escenari absolutament hilarant i surrealista.
Sr. Jose Luis Marcos, vostè sap en quin món viu? O sha quedat? als anys 40? Els piquets informatius són això, INFORMATIUS. I vostè com a responsable de Seguretat només preveu un escenari de confrontació. Patètic. Ha vist massa pellícules.
I a sobre incentiven a la plantilla a trucar a les Forces de Seguretat per fer fora als piquets? Però vostè qui es pensa què és? Dediquis a informar a la gent, no jugui a fer de sheriff. I si intenta evitar la nostra feina aquí té una altra lectura (Sentència Tribunal Constitucional 38/98).
CCOO convoquem a tothom a la Vaga, per que els nostres drets laborals estan sent trepitjats, pel govern i per la Direcció de BMN, de la que ja veieu quin és el seu tarannà.
NO ET QUEDIS A LOFICINA AMB LES PORTES TANCADES, AMB LES PERSIANES BAIXADES. AIXÒ NO ÉS FER VAGA. EL 29M FES PINYA PER TU. FES VAGA!!
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
No a la política de absorciones
La CE respalda las alegaciones de CCOO Servicios contra las prolongaciones de jornada
Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005
Ampliación permiso de paternidad