Archivado en Comunicats, Salari, Ocupacio

El proper dilluns dia 13 de febrer, mobilitzacions a NGBanco
COMFIA-CCOO denuncia a NGBanco que pretén acomiadar a treballadors i anar abandonant Catalunya
Els treballadors i treballadores de Caixa Galicia, ara Banc, protesten pels acomiadaments que pretén fer NGBanco al optar per reduir la seva presència a Catalunya i voler acomiadar a la meitat de la plantilla, així com en altres centres darreu de lestat. COMFIA-CCOO denuncia que la mala gestió dels directius de NGBanco (abans Novacaixagalicia) que han abandonat lentitat amb indemnitzacions milionàries, està repercutint negativament en la compta de resultats de lentitat.
COMFIA-CCOO també denuncia que aquesta mala gestió dels directius que han abandonat lentitat amb indemnitzacions milionàries fa que tota lentitat estigui en una situació de intervenció pública i ho faci pagar als treballadors. Lempresa a Catalunya planteja tancar la meitat del negoci acomiadant als treballadors, amb les evidents conseqüències negatives en la qualitat de servei al clients i en el negoci.
COMFIA-CCOO convoca concentracions i assemblees per al proper dilluns 13 de febrer en els centres de treball de NGBanco a Barcelona, Madrid,Vigo, València i Alacant.
Concentració a Barcelona: davant Oficina Principal Gran Via de les Corts Catalanes, 613 a les 14.15 h a 15.30 h.
Assemblea en els locals del centre de treball a partir de les 15.30 h.
COMFIA-CCOO Catalunya
Estatuto de los Trabajadores (actualizado 11-5-2021)
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Convenio Colectivo de Hostelería de las Illes Balears
Firma del nuevo convenio de Oficinas y Despachos de la Comunidad de Madrid
Convenio Colectivo Estatal de Acción e Intervención Social
Convenio colectivo del Sector de Comercio Vario de la Comunidad de Madrid