Archivado en Comunicats
ACOMIADAMENTS AL GRUP ASSEGURADOR
Dijous passat vam assistir a lacomiadament de 7 companys i companyes del Grup Assegurador, un fet que esdevé preocupant per les dimensions que agafa i per la possibilitat que la Direcció del Grup Assegurador hagi encetat una via de reestructuració absolutament immoral i indigne, i que CCOO considerem injustificada i totalment fora de lloc.
Dijous passat vam assistir a lacomiadament de 7 companys i companyes del Grup Assegurador, un fet que esdevé preocupant per les dimensions que agafa i per la possibilitat que la Direcció del Grup Assegurador hagi encetat una via de reestructuració absolutament immoral i indigne, i que CCOO considerem injustificada i totalment fora de lloc.
Què volen demostrar amb aquesta actuació? Què saben gestionar amb fermesa? Això farà pujar el preu de la venda del grup? El que sí que demostren és covardia, en delegar lacomiadament a una empresa externa, en fer-ho allà on sabien que no hi ha representació sindical.
Davant aquesta nova agressió als treballadors i treballadores, els 7 companys i companyes van estar acompanyats en tot moment per un company de CCOO. Hem posat a la seva disposició els recursos que un sindicat com CCOO pot oferir.
Aquesta nova manera de fer no la podem acceptar. Posa de manifest la incapacitat dun equip gestor que, aclaparat per les urgències de la seva matriu (BMN), intenta practicar una política de terra cremada que pot posar en risc i condicionar pròximes negociacions a BMN.
La responsabilitat que hem mostrat CCOO en tot aquest procés des del seu inici no es correspon amb aquesta falta de transparència, informació i de credibilitat que transmet la Direcció tant de BMN com de les participades.
I si aquest ha de ser el camí, allunyat de tota negociació, es trobaran amb CCOO, denunciant tota actitud que traspassen les més elementals normes en el tracte a les persones.
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
No a la política de absorciones
La CE respalda las alegaciones de CCOO Servicios contra las prolongaciones de jornada
Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005
Ampliación permiso de paternidad