Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

ELECCIONS a 脪RGANS de GOVERN

Nova vict貌ria de CCOO a Caixa Pened猫s

El passat 17 de febrer, es van celebrar les eleccions per a renovar la meitat dels representants dels treballadors i treballadores de la plantilla als 脪rgans de Govern.

secci贸 sindical de CAIXA PENED脠S

Un cop efectuat l聮escrutini, els resultats han estat els seg眉ents:

Sobre un cens de 2243 votants, han votat 1513 treballadors i treballadores de la plantilla; aix貌 茅s un 67,45%, per tant hi ha hagut una abstenci贸 d聮un 32,55%. Hi ha hagut 51 vots en blans i 10 de nuls. Dels vots v脿lids van correspondre a les tres candidatures els seg眉ents:
CCOO 766 vots
UGT 365 vots
SECP 321 vots
Per tant, a la vista dels resultats, els cinc consellers que havien de renovar els seus c脿rrecs s聮han repartit de la seg眉ents manera:
CCOO 3 consellers que s贸n Joan Sant贸, Rosa Alonso i Mario Rifaterra
UGT 1 conseller que 茅s Joan Maza
SECP 1 conseller que 茅s Josep Enric Canton
Amb la qual cosa CCOO hem renovat la majoria absoluta dels consellers de l聮Assemblea General, que queda, ara, aix铆: CCOO 6 consellers, UGT 2 consellers i SECP 2 consellers.
Tot aix貌 ens d贸na una gran satisfacci贸, no cal dir-ho, perqu猫 demostra, un cop m茅s, que els treballadors i treballadores de Caixa Pened猫s teniu, majorit脿riament, confian莽a en la nostra Secci贸 Sindical. Hem superat el handicap de canvi de sistema 聳que ha beneficiat a las candidatures minorit脿ries- d聮eleccions, que abans era per estaments i ara, a proposta nostra, 茅s per candidatures. Sabrem fer-nos dignes d聮aquesta confian莽a, com ho hem fet fins avui. La vostra veu se seguir脿 sentint al si de l聮Assemblea General i al Consell d聮Administraci贸.
Gr脿cies a tots i totes que ens han votat.

18 de febrer de 2005