Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

eleccions sindicals

COMFIA-CCOO incrementa considerablement la seva representació sindical a MC Mutual

A Catalunya, on hi ha la central de la mútua MC Mutual, s’han escollit un total de 44 representants en 6 processos on COMFIA-CCOO ha guanyat les eleccions sindicals amb 24 delegats/des i l’UGT ha baixat la seva representació obtenint-ne 20.

pdf print pmail

El divendres 21 d'octubre s'han realitzat 33 processos d'eleccions sindicals en MC Mutual, 1.684 treballadors de la plantilla escollien un total de 89 representants. Els resultats finals han donat un ampli respatller a COMFIA-CCOO, que ha obtingut 41 delegats i delegades (46,1%) de la representació, incrementant considerablement la seva representació respecte a les anteriors eleccions (32,1%), la UGT obté el 46,1% del 51,5% que ostentava fa 4 anys. La participació ha estat d'1.225 treballadors, el 72,61% de la plantilla.

En primer lloc volem agrair la vostra participació i suport no tan sol en el moment de les votacions, sinó durant tota la campanya. Continuem amb la nostra labor sindical amb renovada il·lusió per poder millorar les condicions laborals de les persones que formem la plantilla de MC-MUTUAL.

En els propers mesos en les nostres visites sindicals, confiem a poder agrair-vos personalment el vostre suport. Mentre arriba aquest moment, us informem del nombre de persones que han estat escollits per representar-vos sota les sigles de CCOO en el conjunt dels 33 processos realitzats al mateix temps en la nostra empresa.

CENTRAL SINDICAL - Núm. de representants
CCOO - 41
UGT  -   41
altres -   7

Aquests resultats confirmen el suport rebut per la Secció Sindical de COMFIA-CCOO de MC-Mutual des d'anteriors processos, sent triats 41 delegats/as, incrementant el percentatge de representació en MC-Mutual que ha passat del 32,1% al 46,1%.

Any 2011 TOTAL 89 - CCOO 41 - 46,1% - UGT 41 - 46,1% - altres 7 - 0,8%
Any 2007 TOTAL 97 - CCOO 31 - 32,1% - UGT 50 - 51,5% - altres 16 -16,5%

També volem destacar que amb aquest resultat COMFIA-CCOO al seu torn es reforça com el sindicat majoritari en el nostre sector.

Volem recordar-vos que en aquesta nova etapa esperem seguir comptant amb el vostre suport i participació, per això us fem una crida especial de la importància que té el fet que us afilieu a COMFIA-CCOO per poder aconseguir els objectius marcats.

Secció Sindical COMFIA-CCOO de MC Mutual

Infórmate