Archivado en Comunicats, Ocupacio

Concentració davant Banesto divendres 3 de juny a Barcelona amb l'objectiu de paralitzar la injustificable agressió a l'ocupació
COMFIA-CCOO es mobilitza contra la campanya d'acomiadaments a Banesto, que pretén així seguir millorant el seu compte de resultats
Mentre altres bancs estan optant per mesures consensuades i no traumàtiques per ajustar les seves plantilles a l'efecte de la crisi, Banesto aposta per la persecució dels seus empleats i els acomiadaments. Per tot això, COMFIA-CCOO ha començat i seguirà desenvolupant mobilitzacions amb l'objectiu de paralitzar aquesta injustificable agressió a l'ocupació en Banesto.
COMFIA-CCOO està convocant concentracions de delegats sindicals i treballadors de Banesto enfront de les seus de Banesto arreu de lestat per rebutjar l'onada d'acomiadaments que s'està produint en l'entitat, quan els seus beneficis augmenten amb xifres properes als 170 milions d'euros en el primer trimestre de 2011.
COMFIA-CCOO denuncia que coincideixin aquests beneficis espectaculars, aconseguits amb l'esforç continu dels seus empleats, amb una intensa campanya de persecució dels treballadors que han designat com a "prescindibles". Fins al moment, Banesto ha acomiadat a mig centenar de treballadors. El sindicat assegura que les oficines sofreixen importants manques de personal, amb pressions comercials contínues, productes desastrosos que es "col·loquen" amb el pitjor criteri possible i amb una organització al servei d'uns resultats a curt termini, que auguren un futur incert.
Concentració a BarcelonaDia 3 de juny de 13 a 14 hores
Gran Via, 583 (cantonada c/Aribau) Barcelona
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
No a la política de absorciones
La CE respalda las alegaciones de CCOO Servicios contra las prolongaciones de jornada
Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005
Ampliación permiso de paternidad