Archivado en Comunicats, Previsio Social, beneficis socials

Col·lectiu C del Pla de Pensions a Banc Urquijo

Incompliment de l’aportació del 6% del Salari de Conveni

21-05-12 Perquè els drets i/o aportacions no prescriguin, cal fer una reclamació cada any, per escrit i per duplicat, perquè el banc justifiqui la recepció.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

(Model de carta per fer la reclamació)

Col·lectiu C del Pla de Pensions
(Treballaven a Banco Urquijo abans de 1980)

Incompliment de l’aportació del 6% del Salari de Conveni

Com recordareu, des de Comfia-CCOO mantenim la reclamació d’unes aportacions al Pla de Pensions que el banc no fa. Són unes reclamacions que corresponen al 6% dels quarts de paga que per Participació de Beneficis (art. 18 del Conveni Col·lectiu de Banca) es van abonar a maig de 2008 i de 2009. A més a més, com a bestreta de la paga de beneficis de març de 2011, que es va cobrar el mes de gener, tampoc es va aportar el 6% de la quantitat assignada.

Arran d’una denúncia nostra, el 19 d’abril es va acordar a l’Audiència Nacional demanar un arbitratge d’equitat, la qual cosa també recollia el nostre Reglament de Pensions i es va aprovar a l’última reunió de la Comissió de Control del Pla de Pensions (24 de abril).

Perquè aquests drets i/o aportacions no prescriguin mentre esperem l’arbitratge i dura tot aquest procés, cal fer una reclamació cada any, per escrit i per duplicat, perquè el banc justifiqui la recepció. Per això, en la nostra pàgina web teniu un model de carta que heu de omplir per duplicat i enviar al CPI 3532-0002 Comfia-CCOO, perquè nosaltres les lliurarem al banc. Posteriorment us tornarem el duplicat amb el justificant de recepció.

Restem a disposició vostre per a qualsevol dubte que tingueu.

Maig de 2012

ATENCIÓ:     Atès que aquesta petició s’ha de lliurar el mes de maig, perquè no prescrigui el dret, envieu-la com a molt tard el dia 28 de maig.