Archivado en Campanyes, Eleccions Sindicals
ELECCIONS SINDICALS 2010
COMFIA-CCOO guanya, una vegada més, les eleccions a les caixes a Catalunya i a tot l'estat
COMFIA-CCOO ha guanyat les eleccions sindicals realitzades el 24 de novembre a les Caixes dEstalvi a Catalunya i a tot l'estat. Amb aquestes votacions la Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO Catalunya (COMFIA-CCOO) revalida els resultats obtinguts en anteriors eleccions (2006, 2002,1998 i 1994), assolint la majoria en les caixes que han celebrat eleccions.
A Catalunya shan realitzat les eleccions a 56 processos electorals de 12 caixes, on COMFIA-CCOO ha presentat 551 candidats/tes del 578 representants escollits en total.
En còmput global, en aquest comicis shan escollit un 5,5% menys de representants ja que sha reduït de 16 a 12 entitats, motivat per les fusions dentitats.
Resultats de les eleccions 2010 a Catalunya -vegeu comunicat-
Acuerdo de Tarifas y Servicios Bancarios para la Plantilla del BBVA
Decisiones difíciles de entender
Delegados y Delegadas de Prevención de Riesgos Laborales en Tecnocom
La dirección de la Paradores anula la posibilidad de JUBILACIONES PARCIALES AL 75% para los años 2022 y posteriores.
Plan de movilidad P.I. Can Sant Joan
CCOO SERVEIS DAVANT LA TRAMITACIÓ DE L'AVANTPROJECTE DE LLEI QUE REGULA EL SERVEI ITV









