Archivado en
Integració Capgemini-Sogeti, Constituïda la Comissió de Seguiment
COMUNICAT / 19 Octubre 2010 - SOGETI
Com us vam comentar en l'anterior comunicació, el passat dia 14 es constituïa la Comissió de Seguiment descrita en lAcord de diàleg en el procés d'integració Capgemini-Sogeti. També esperàvem el lliurament d'una còpia de la documentació que la Llei 3/2009 designa, informació sobre els empleats afectats i una còpia de la carta que s'ha de lliurar als treballadors de Sogeti afectats per la integració.
En aquesta reunió se'ns va posar a disposició la informació legal necessària (que analitzarem durant aquests dies), se'ns va comentar l'afectació numèrica en l'actual plantilla de Sogeti i se'ns va llegir la carta que s'està lliurant aquests dies als treballadors afectats. Aprofitem per comentar-vos que no trobem motius per no signar aquest document, que simplement comunica als afectats la nova situació que es produirà a partir del dia 1 de Novembre.
Constituïda aquesta Comissió de Seguiment, CCOO té la intenció de que aquesta sigui una taula de collaboració i diàleg amb la Direcció de Capgemini, que tingui una certa periodicitat i sigui el vehicle de resolució dels possibles problemes o desajustaments futurs que pugui tenir la resta del procés d'integració.
Descarga Comunicado 19/10 - Constituïda la Comissió de Seguiment (PDF)
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
No a la política de absorciones
La CE respalda las alegaciones de CCOO Servicios contra las prolongaciones de jornada
Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005
Ampliación permiso de paternidad