Archivado en Comunicats, Ciberdrets

Visita Kipin la teva nova Xarxa Social oberta i professional

Ha nascut Kipin una xarxa social de caràcter obert per als sectors professionals de Comfia: Financer, Assegurances, TIC, Telemàrqueting, Enginyeries, Oficines i altres serveis administratius. Una xarxa social que pretén reunir la faceta personal i la professional de les persones en un espai únic. També al teu mòbil

Kipin és una xarxa social oberta i professional. En aquesta xarxa volem unir les dues facetes més importants de les nostres vides: la personal i la professional. Per això a més de totes les possibilitats de les xarxes socials convencionals volem oferir-te eines per a la teva vida professional, connectant-te amb altres persones de la teva empresa o sector en el que treballes

Kipin és una xarxa de xarxes pel que a més de les utilitats de totes les xarxes (perfil, missatgeria privada, grups, tec|teca) tindràs altres utilitats com la videoconferència, l'oportunitat de crear documents compartits amb els teus contactes o crear fòrums de debat sobre el que tu vulguis.

I finalment, Kipin és una xarxa social sense cap ànim de lucre, les teves dades i el teu contingut són sol teus, i tot el que decideixis que és privat serà exclusivament de la teva propietat. No cedeixes cap dret d'utilització sobre la teva propietat. Et convidem a entrar i fer un cop d'ull. Una nova experiència. Esperem sigui del teu grat alhora que útil.

La teva nova xarxa social http://www.kipin.es

Kipin també al teu mòbil http://www.kipin.es/m