Arxivat a Comunicats, beneficis socials

Recollida de signatures a Banca d'empreses de Barcelona Banc Sabadell

17-03-10 El dijous 18 de març vam lliurar a l’empresa les signatures que vam recollir entre les persones de les oficines de banca d’empreses de la territorial de Barcelona, a les quals el banc ha canviat els tiquets d’alimentació per una targeta menupass. La resposta ha estat contundent: de 104 persones afectades, 96 han signat amb la petició al banc que el venciment de la targeta sigui al menys mensual.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

Untitled Document

El banc ha decidit canviar els tiquets d'ajuda alimentaria per una targeta menú pass. També se'ns ha comunicat que L'Import de l'ajuda alimentària es descomptarà diàriament o es perdrà.
Els qui firmem aquesta carta, treballadors i treballadores de Banc Sabadell acollits a l'horari establert en l'article 25.3 del Conveni Col.lectiu de Banca, protestem per aquesta decisió perquè:

--- No se'ns ha consultat.
--- Representa un inconvenient econòmic per als usos habituals que fins ara hem vingut desenvolupament i, en molts casos, serà una despesa econòmica perquè s'ha de pagar en efectiu la diferencia entre l'ajuda alimentària i el preu del menú.
--- A aquest inconvenient s'han de afegir les dificultats que tenen les persones que, per raons de salut, hagin de seguir un règim especial.
--- Se'ns imposa l'obligatorietat d'un consum diari sense tenir en compte les circumstàncies particulars i, conseqüentment, la pèrdua d'una ajuda establerta en el Conveni Col.letiu.

DEMANEM:

Que el venciment de l'ajuda alimentària no sigui diari, sinó que, almenys, tingui un venciment mensual.

-----------------------------------------------------------

Volem donar-vos les gràcies pel suport a aquesta iniciativa i esperem que l’empresa respongui positivament. Us mantindrem informats de la resolució d’aquest problema.

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més

Segeuix-nos en Telegram

On estem