Archivado en Comunicats, Salari

CCOO signa el conveni d聮Oficines i Despatxos de Catalunya

La Federaci贸 de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya (COMFIA-CCOO) valora molt positivament aquest nou Conveni, especialment perqu猫 recupera la cl脿usula de revisi贸 salarial, assegurant aix铆 el poder adquisitiu i tamb茅 perqu猫 s聮incrementa les vacances amb 1 dia m茅s, inclou el plus per treball nocturn, aix铆 com una adequaci贸 de les categories professionals que donen resposta a noves activitats que s聮incorporen en les empreses on s聮aplica aquest Conveni Col聲lectiu.

Els sindicats CCOO i UGT i les patronals Pimec i Foment del Treball signaran aquesta tarda el Conveni d聮Oficines i Despatxos de Catalunya pels propers quatre anys. Aquest conveni afecta a prop de 150.000 treballadors i treballadores de Catalunya que treballen en entitats tan diverses com s贸n les gestories, API, empreses d聮activitats d聮脿mbit social, col聲legis professionals, gabinets jur铆dics, assessories fiscals, entitats sense 脿nim de lucre, etc.

Detall dels punts de l聮acord:
 Increment salarial:
- Per l聮any 2004: Increment del 0.6% (corresponent a la difer猫ncia de l聮IPC previst pel 2003 i l聮IPC real de l聮esmentat any) + 3% d聮increment salarial. Amb efectes des de l聮1 de gener de 2004.
- Pels anys 2005, 2006 i 2007: IPC previst + cl脿usula de revisi贸 + retroactivitat limitada a partir del mes en el que es superi l聮IPC previst.
 Vig猫ncia: 4 anys des del 2004 fins el 2007, ambd贸s inclosos.
 Jornada: a partir de l聮any 2005 reducci贸 en 8 hores, quedant establerta en 1.772 hores, reflexat en un dia m茅s de vacances (23 dies laborables de vacances).
 Plus nocturn: establir-lo en un 30% m茅s sobre el valor de l聮hora ordin脿ria.
 Millora de les categories professionals.

COMFIA-CCOO Catalunya
28 d'octubre de 2004