Archivado en Comunicats, Ocupacio

COMFIA-CCOO convoca noves concentracions contra els acomiadaments massius a OESIA NETWORKS SL
COMFIA-CCOO convoca noves concentracions de delegats a Madrid i Barcelona per denunciar que durant l'any 2009 la direcció de l'empresa Oesia Networks SL ha acomiadat a 300 treballadors, allegant fi d'obra. Posteriorment s'han contractat a nous empleats per realitzar la mateixa obra percebent un salari més reduït. Per a COMFIA-CCOO això representa una forma de rebaixar costos a costa del més feble, en aquest cas els treballadors.
Entre els treballadors acomiadats es troben el Secretari General de CCOO en Oesia i la Secretària de la Dona de l'Agrupació de les TIC de COMFIA CCOO, la qual cosa suposa un atac directe a la capacitat de defensa dels drets dels treballadors en l'empresa.
D'altra banda, no existeix cap garantia del cessament de la política d'acomiadaments en la companyia, una de les principals consultores informàtiques del país que presta serveis a empreses com Telefonica, Aena i diverses administracions públiques.
COMFIA-CCOO TIC
Acordada la subida salarial de 2023 para el Convenio colectivo del comercio de flores y plantas
El BOCM publica el nuevo Convenio Colectivo de Oficinas y Despachos
Los grandes servicers pujan por la gestión del contrato inmobiliario de CaixaBank
Obligación de aplicar los planes de igualdad a personas contratadas por ETT.
Acabar con la brecha salarial una cuestión de justicia que no puede esperar más
Consulta - Plan Pre-80 - Opción sustitución contingencia fallecimiento / invalidez