Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

Celebrades les eleccions sindicals a la C.S. CONC de Via Laietana

En data 7 d聮octubre els treballadors i les treballadores de la C.S. Conc de l聮edifici de Via Laietana han exercit el dret a escollir els seus representants sindicals.

Text del Comunicat-versi贸 PDF

Les eleccions s聮han desenvolupat sense cap incident, havent votat el 65,8% del cens d聮electors (104 de 158 persones). Per sexes, han votat 75 de les 107 dones, i 29 del 51 homes.
Tots els vots, menys 3 en blanc, han recolzat la candidatura de COMFIA-CCOO. Aix铆 doncs, es constituir脿 un Comit猫 format per nou persones. Cal destacar que les 9 persones que han encap莽alat aquesta candidatura han estat escollits pr猫viament en unes eleccions prim脿ries.
Des de COMFIA-CCOO volem felicitar a tots els companys i companyes escollits, i a tots els altres que heu fet possible, amb la vostra participaci贸 i el vostre recolzament, aquest important pas endavant.
Aquest proc茅s electoral es suma als que ja es van fer al Ceprom (5 delegats/des) i a la U.I. de Girona (1 delegatd/a). Queden encara per fer les eleccions a la prov铆ncia de Barcelona (5 delegats/des), a la U.I. de Lleida (1delegat/da), a la U.I. de Tarragona (1delegat/da), a l聮Escola de Formaci贸 Sindical (1delegat/da), al Cite (1delegat/da), a Iniciatives Patrimonials (1delegat/da) i a Habitatge Entorn (1delegat/da).
Quan totes les eleccions s聮hagin fet, es podr脿 constituir el Comit猫 de Grup de 13 delegats, segons l聮acord a que es va arribar amb la Direcci贸 de l聮empresa. Aquest Comit猫 tindr脿 la representaci贸 de tots els treballadors i treballadores de totes les empreses del grup C.S. Conc.
Des de COMFIA-CCOO us volem continuar oferint tot el nostre recolzament per a dur a terme aquest proc茅s. Estem conven莽uts de que aqu铆, com a qualsevol altra empresa, nom茅s una representaci贸 sindical forta i coherent pot garantir la defensa dels vostres interessos com a treballadors/es.
7 d聮octubre 2004
COMFIA CCOO Catalunya